ورود هیأت ایرانی «میناب ۱۶۸» به زوریخ سوئیس
۳۱ خرداد ۱۴۰۵
هیأت ایرانی «میناب ۱۶۸» به ریاست محمدباقر قالیباف برای مذاکره با طرف آمریکایی وارد زوریخ سوئیس شد. به گفته اسماعیل بقایی سخنگوی هیأت مذاکرهکننده کشورمان، مطالبه تعهدات طرف آمریکایی در تفاهمنامه محور گفتگوهای این سفر خواهد بود.









